Immagine di copertina del profilo
Stai seguendo
Impossibile seguire l'utente.
Questo utente non consente agli altri utenti di seguirlo.
Stai già seguendo questo utente.
Il tuo piano di abbonamento ti consente un massimo di 0 segui. Cambia abbonamento qui.
Non segui più
Impossibile non seguire più l'utente.
Hai consigliato .
Impossibile consigliare l'utente.
Si è verificato un problema. Aggiorna la pagina e riprova per piacere.
Email verificata.
Avatar dell'utente
$5 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
san pedro, philippines
$5 USD / ora
Attualmente sono le 9:11 PM qui
Registrato il marzo 23, 2017
0 Consigli

Raquel M.

@raquelmunji

0,0 (0 valutazioni)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
san pedro, philippines
$5 USD / ora
NA
Lavori completati
NA
Nel budget
NA
Nei tempi previsti
NA
Tasso di riassunzione

Virtual Admin. Assistant

Dedicated and dependable person with over fifteen years’ of extensive experience in manufacturing, construction and legal company. A confident and personable professional who excels at prioritizing completing multiple tasks simultaneously and following through to achieve project goals. Seeking a role of increased responsibility and authority.

Contatta Raquel M. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Valutazioni

Modifiche salvate
Nessuna valutazione da vedere qui!

Esperienza

Sr. Administrative Officer

APM Technica AG
mag 2010 - set 2017 (7 anni, 4 mesi)
My main task are the following: • Monitors weekly delivery schedule. • Prepares documents for delivery. • Arrange bookings of international and domestic air shipments. • Record of monthly consignment of products and issue Invoice for the consumed products. • Composition of letters to various gov’t. agencies as needed. • Assisting Sales Team for customer’s accreditation. • Arrange hotel booking of guest. • Monitors and prepares monthly attendance report of all employees.

Administrative Officer

MCP Law Office
gen 2009 - apr 2010 (1 anno, 3 mesi)
• Prepares memorandum, reports, transmittals and other correspondents. • Assist two (2) lawyers in legal documentation. • Makes outgoing calls as instructed by the lawyers. • Review and edit monthly SOA for the clients. • Handles accounts receivables and payables. • Handles monthly & quarterly mandatory government contributions (SSS, PHIC and HDMF). • Handles BIR transactions for the company and for the clients. • Files and maintains records of monthly government taxes and social contributions.

Administrative Assistant

Hy-Cad Systems & Engineering Pte. Ltd.
lug 2007 - dic 2008 (1 anno, 5 mesi)
• Organize appointments with customers of local & foreign staffs. • Monitors leave balances of the staff. • Prepares memorandum, reports, transmittal and other correspondents. • Support Sales & Service Engineer regarding quotations and purchase order. • Prepares staff salary (10th & 26th) every month (payroll). • Do petty cash voucher, payment voucher, receipt voucher & journal voucher. • Make data entry (MYOB) for petty cash vouchers, payment vouchers, receipt vouchers & journal vouchers.

Formazione

Bachelor of Science in Computer Science

AMA University, Philippines 1993 - 1996
(3 anni)

Contatta Raquel M. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Verifiche

Freelance selezionato
Identità verificata
Pagamento verificato
Numero di telefono verificato
Email verificata
Collegato a Facebook
Utente precedente Utente successivo
Invito inoltrato!
Grazie! Ti abbiamo inviato tramite email il link per richiedere il tuo bonus gratuito.
Non è stato possibile inviarti l'email. Riprova per piacere.
di utenti registrati di lavori pubblicati
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Caricamento anteprima
Autorizzazione per la geolocalizzazione concessa.
La tua sessione è scaduta ed è stato effettuato il log out. Accedi nuovamente per piacere.