Immagine di copertina del profilo
Stai seguendo
Impossibile seguire l'utente.
Questo utente non consente agli altri utenti di seguirlo.
Stai già seguendo questo utente.
Il tuo piano di abbonamento ti consente un massimo di 0 segui. Cambia abbonamento qui.
Non segui più
Impossibile non seguire più l'utente.
Hai consigliato .
Impossibile consigliare l'utente.
Si è verificato un problema. Aggiorna la pagina e riprova per piacere.
Email verificata.
Avatar dell'utente
$8 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
$8 USD / ora
Attualmente sono le 5:58 PM qui
Registrato il ottobre 7, 2021
0 Consigli

Raymond Joseph C.

@iamrjcelis

0,0 (0 valutazioni)
0,0
0,0
0%
0%
$8 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
$8 USD / ora
NA
Lavori completati
NA
Nel budget
NA
Nei tempi previsti
NA
Tasso di riassunzione

Dedicated, hard-working professional.

I have a 3 years of BPO experience wherein I develop skills that I can utilize at any job. Customer Service and VA are my forte.

Contatta Raymond Joseph C. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Valutazioni

Modifiche salvate
Nessuna valutazione da vedere qui!

Esperienza

Accounting Staff

Mega Imperial Development Group
ago 2020 - feb 2021 (6 mesi, 1 giorno)
• Accounts Receivables • Check Issuance and Generation • Recording of Check Voucher on the Logbook/Check Register. Encoding and Recording of Official Receipts and Daily Cash Receipts and Disbursement Report to the Accounting System. • Inventory • Generation of Monthly Transactions and Income Statements.

Virtual Assistant

PH Business Office
mar 2019 - ott 2019 (7 mesi, 1 giorno)
• Receiving emails (via Microsoft Outlook) of the healthcare workers’ timesheets. Recorded the timesheets on each worker’s profile and save it in a data base. • Receiving phone calls from the payroll department regarding workers’ timesheets, compensation and updates and/or corrections. • Do outbound calls to healthcare workers if there are timesheets that needs a clarification, a signature, etc.

Customer Service Representative

Microsourcing International, Ltd.
ott 2011 - apr 2013 (1 anno, 6 mesi)
• Provide our users with top-notch customer service and support for questions and issues related to billing, user account, products, technical troubleshooting, and general career information. • Identify themes in customer inquiries and help to identify ways to resolve customer issues through product enhancements, new product development, etc. • Sell products to prospective users. • Process subscription cancellations, refunds, and other financial accounts. • Help build reputation of LiveCareer.

Formazione

Bachelor of Science in Business Administration major in Computer Management and Accounting

Ateneo de Naga University, Philippines 2017 - 2018
(1 anno)

Bachelor of Science in Business Administration major in Financial Management and Accounting

Ateneo de Naga University, Philippines 2013 - 2017
(4 anni)

Contatta Raymond Joseph C. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Verifiche

Freelance selezionato
Identità verificata
Pagamento verificato
Numero di telefono verificato
Email verificata
Collegato a Facebook
Utente precedente Utente successivo
Invito inoltrato!
Grazie! Ti abbiamo inviato tramite email il link per richiedere il tuo bonus gratuito.
Non è stato possibile inviarti l'email. Riprova per piacere.
di utenti registrati di lavori pubblicati
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Caricamento anteprima
Autorizzazione per la geolocalizzazione concessa.
La tua sessione è scaduta ed è stato effettuato il log out. Accedi nuovamente per piacere.