Immagine di copertina del profilo
Stai seguendo
Impossibile seguire l'utente.
Questo utente non consente agli altri utenti di seguirlo.
Stai già seguendo questo utente.
Il tuo piano di abbonamento ti consente un massimo di 0 segui. Cambia abbonamento qui.
Non segui più
Impossibile non seguire più l'utente.
Hai consigliato .
Impossibile consigliare l'utente.
Si è verificato un problema. Aggiorna la pagina e riprova per piacere.
Email verificata.
Avatar dell'utente
$3 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
antipolo, philippines
$3 USD / ora
Attualmente sono le 6:09 AM qui
Registrato il dicembre 18, 2014
0 Consigli

Gladies C.

@gladiescabus20

0,0 (0 valutazioni)
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
antipolo, philippines
$3 USD / ora
NA
Lavori completati
NA
Nel budget
NA
Nei tempi previsti
NA
Tasso di riassunzione

Customer Service /Technical Support Representative

As a customer service professional, was responsible for addressing customer needs and ensuring they have a good experience. Thus it entails several qualities like active listening, empathy, problem-solving, communication and multi-tasking. Experienced CSR & TSR with over 12 years of experience in the BPO industry.

Contatta Gladies C. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Valutazioni

Modifiche salvate
Nessuna valutazione da vedere qui!

Esperienza

ESL Tutor

51Talk
apr 2015 - apr 2020 (5 anni)
• Provided instruction using textbooks, games and visuals to help improve reading, writing, speaking and listening skills. • Combined students' personal interests with lesson objectives to create student-specific activities • Provided academic advisement and educational guidance for adult learners using constructive feedback. • Facilitated and trained students for IELTS and TOEFL exams.

CSR/TSR

Convergys
apr 2014 - apr 2015 (1 anno)
• Answered average of 40 calls addressing customer inquiries, solving problems and providing product information. • Managed timely and effective replacement of damaged or missing products. • Provided excellent customer care by responding to requests, assisting with product selection and handling ordering functions.

Customer Service / Technical Support Representative

24/7
apr 2013 - mar 2014 (11 mesi, 2 giorni)
• Assisted customers with product selection based on stated needs, proposed use and budget. • Resolved issues with systems, hardware and telephones quickly and accurately. • Documented all transactions and support interactions in system for future reference and addition to knowledge base. • Submitted service tickets for equipment maintenance requests.

Formazione

BSBA Major in Computer Science

Central Philippine University, Philippines 1997 - 2001
(4 anni)

Certificati

TESOL / TEFL

51Talk
2018
Facilitated and trained students for IELTS and TOEFL exams.

Contatta Gladies C. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Verifiche

Freelance selezionato
Identità verificata
Pagamento verificato
Numero di telefono verificato
Email verificata
Collegato a Facebook
Utente precedente Utente successivo
Invito inoltrato!
Grazie! Ti abbiamo inviato tramite email il link per richiedere il tuo bonus gratuito.
Non è stato possibile inviarti l'email. Riprova per piacere.
di utenti registrati di lavori pubblicati
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Caricamento anteprima
Autorizzazione per la geolocalizzazione concessa.
La tua sessione è scaduta ed è stato effettuato il log out. Accedi nuovamente per piacere.