Immagine di copertina del profilo
Stai seguendo
Impossibile seguire l'utente.
Questo utente non consente agli altri utenti di seguirlo.
Stai già seguendo questo utente.
Il tuo piano di abbonamento ti consente un massimo di 0 segui. Cambia abbonamento qui.
Non segui più
Impossibile non seguire più l'utente.
Hai consigliato .
Impossibile consigliare l'utente.
Si è verificato un problema. Aggiorna la pagina e riprova per piacere.
Email verificata.
Avatar dell'utente
$25 USD / ora
Bandiera: UNITED STATES
silver spring, united states
$25 USD / ora
Attualmente sono le 3:07 PM qui
Registrato il gennaio 8, 2016
0 Consigli

Aziza K.

@azizaihsan

0,0 (0 valutazioni)
0,0
0,0
0%
0%
$25 USD / ora
Bandiera: UNITED STATES
silver spring, united states
$25 USD / ora
NA
Lavori completati
NA
Nel budget
NA
Nei tempi previsti
NA
Tasso di riassunzione

Virtual Executive, Administrative & HR Assistant

10+ years experience providing executive, senior level and basic administrative support. Skills including customer service, online research, calendar management, travel management, email management, data entry, social media support, CMS, payroll, time keeping, task and project management, event management, recruitment and onboarding support. Softwares & Applications: Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint, Outlook, Google applications, payroll and timekeeping software.

Contatta Aziza K. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Valutazioni

Modifiche salvate
Nessuna valutazione da vedere qui!

Esperienza

Executive Assistant II

Adventist Healthcare
nov 2019 - nov 2021 (2 anni)
Manages administrative functions for executives including calendars, room reservations, expense reimbursements, payroll, PTO requests, coordinating committee meetings, preparing correspondence, reports, meeting minutes, scheduling meetings, email, and phones. Coordinates and leads special projects and fundraisers. Develops and maintains electronic filing system for administrative and personnel records, ensuring confidentiality.

Executive Assistant

Amiricon Properties
mag 2019 - nov 2020 (1 anno, 6 mesi)
Managed calendars, scheduling, conference calls, webinars, timekeeping, email, phone, and client relationships. Led recruitment and onboarding of prospective staff, including W-2, 1099, direct deposit, and benefits. Produced marketing material, social media content, graphs, and spreadsheets for presentations and events. Researched information, problem-solved, and coordinated projects. Composed investor & purchase agreements, contracts,, closing agreements, job postings, and leases.

Executive Program Administrator

George Washington University
mag 2012 - mag 2018 (6 anni)
Managed correspondence between executives, program heads, faculty, and staff. Maintained Executive and Corcoran School email, calendar, and space reservations for events and meetings. Managed recruitment, events, travel, and handled public relations for the School of Arts & Science. Assisted in accounting and procurement (Concur), reconciliation of budget distribution, and processed hired and terminated assistant staff.

Formazione

General Studies

Montgomery College, United States 2009 - 2011
(2 anni)

Contatta Aziza K. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Verifiche

Freelance selezionato
Identità verificata
Pagamento verificato
Numero di telefono verificato
Email verificata
Collegato a Facebook
Utente precedente Utente successivo
Invito inoltrato!
Grazie! Ti abbiamo inviato tramite email il link per richiedere il tuo bonus gratuito.
Non è stato possibile inviarti l'email. Riprova per piacere.
di utenti registrati di lavori pubblicati
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Caricamento anteprima
Autorizzazione per la geolocalizzazione concessa.
La tua sessione è scaduta ed è stato effettuato il log out. Accedi nuovamente per piacere.