Immagine di copertina del profilo
Stai seguendo
Impossibile seguire l'utente.
Questo utente non consente agli altri utenti di seguirlo.
Stai già seguendo questo utente.
Il tuo piano di abbonamento ti consente un massimo di 0 segui. Cambia abbonamento qui.
Non segui più
Impossibile non seguire più l'utente.
Hai consigliato .
Impossibile consigliare l'utente.
Si è verificato un problema. Aggiorna la pagina e riprova per piacere.
Email verificata.
Avatar dell'utente
$6 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
$6 USD / ora
Attualmente sono le 4:13 PM qui
Registrato il settembre 14, 2018
0 raccomandazioni

Reynante L.

@reylozada1234

5,0 (1 valutazione)
1,1
1,1
100%
100%
$6 USD / ora
Bandiera: PHILIPPINES
$6 USD / ora
100%
Lavori completati
100%
Nel budget
100%
Nei tempi previsti
NA
Tasso di riassunzione

Customer Service Representative

I am a Customer Support veteran looking for a place where I can contribute my skills and experience. I have over 10 years of experience handling voice, email and chat support; as an agent and a supervisor. My experience has familiarized me with the use of Action Plan and Performance improvement strategies. I have also manage a web store in Amazon, eBay as well as handled stores created under Magento, Shopify and Volusion with technical knowledge on the entire process from uploading and creation of products to customer support as well as inventory management. My main field of expertise is General Customer Support for customers. Providing them with a consistent and excellent support experience which improves their relationship with my client

Contatta Reynante L. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Portfolio

4506753
4506750
4506746
4506753
4506750
4506746

Valutazioni

Modifiche salvate
valutazioni 1 - 1 di 1 mostrate
Filtra valutazioni per:

Esperienza

E-commerce Customer Service

Crime Solutions Inc.
gen 2011 - ago 2018 (7 anni, 7 mesi)
Responsibilities: • Solve customer issues and concerns via chat, e-mail and phone regarding their orders • Facilitate returns and deal with claims made through Amazon and eBay. • Provide information regarding the latest promos that would benefit them. • Product listing in Amazon and eBay. • Inventory management. • Order fulfillment.

E-commerce Customer Service

Sports Fan Depot LLC Jan 2008 - Dec 2010
gen 2008 - dic 2010 (2 anni, 11 mesi)
Responsibilities: • Provide excellent customer service experience to customers via chat, email and phone. • Handle A-Z claims and eBay disputes • Single and Bulk product listing in Amazon, eBay, Walmart and Magento

Customer Service Representative

Teletech Philippines Apr 2005 – Dec 2008
apr 2006 - dic 2008 (2 anni, 8 mesi)
Responsibilities: • Help customers in selecting the tariffs and handsets that would meet their needs. • Upsell better plans to customer’s to suit their needs. • Provide information regarding the latest promos and events that would benefit them. • Solve customer issues and concerns regarding their orders and be able to provide a first call resolution to this.

Formazione

BSBA Major in Accounting Managment

University of the East, Philippines 2002 - 2006
(4 anni)

Contatta Reynante L. per il tuo lavoro

Accedi per discutere i dettagli via chat.

Verifiche

Freelance selezionato
Identità verificata
Pagamento verificato
Numero di telefono verificato
Email verificata
Collegato a Facebook

Certificazioni

preferredfreelancer-1.png Preferred Freelancer Program SLA 1 100%
us_eng_1.png US English 1 87%
Utente precedente Utente successivo
Invito inoltrato!
Grazie! Ti abbiamo inviato tramite email il link per richiedere il tuo bonus gratuito.
Non è stato possibile inviarti l'email. Riprova per piacere.
di utenti registrati di lavori pubblicati
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Caricamento anteprima
Autorizzazione per la geolocalizzazione concessa.
La tua sessione è scaduta ed è stato effettuato il log out. Accedi nuovamente per piacere.